محل تبلیغات شما
اولین تجربه مدیریت افراد غالبا اتفاقی کسب می شود . استعفای مدیر سابق،کارایی بالا، توسعه شرکت  وافزودن بخشهای جدید  متداولترین عوامل ایجاد فرست برای کسب اوین تجربه است. حال آنکه اولین قدم که همیشه مهمترین و سخت ترین گام در این مسیر است را چگونه می توانیم طی  کنیم در این کتاب به ان پرداخته است. مسائل کلیدی مدیریتی در شش بخش ذیل آمده است :
1- خوب پس قرار است مدیریت کنید
2- دست و پنجه نرم کردن با مدیریت جدید
3- کار کردن با افراد و ایجاد رابطه
4- شرح وظایف ، ارزیابی عملکرد و مدیریت دستمزدها
5- پیشرفت و ترقی خود شما
6- فرد کامل


در این کتاب 6 بخش فوق شامل 36 قسمت می باشند .  در این تحقیق چند مبحث که حائز اهمیت بیشتری است مطرح می شود .


بخش اول
خوب پس قرار است مدیریت کنید
1-1   راهی به سوی مدیریت :
افراد می توانند از راه های مختلفی مدیر شوند  در بیشتر شرکتها به اشتباه اشخاصی را که دارای عمل کرد بهتری هستند در موقعیت مدیریت قرار می دهند و این در حالی است که این افراد غیر مدیر  از طریق فرد گرایی و توجه به جزئیات به موفقیت رسیده اند در حالی که مدیران با توجه به افراد و نه بر کارها وبا اتکای     به دیگران عمل می کنند و صرفا متکی به خود نیستند . در واقع مدیریت کار هر کسی نیست .
بیشتر افراد به این خاطر مدیریت را قبول می کنند  که تصور می کنند با رد مدیریت وارد
بن بست شغلی شده اند .

چگونه يك مقاله علمي بنويسيم؟ (قسمت دوم)

چگونه يك مقاله علمي بنويسيم؟ (قسمت اول)

مقدمه ای بر رشته مدیریت

مدیریت ,افراد ,بخش ,تجربه ,اولین ,کار ,در این ,قرار است ,تجربه مدیریت ,افراد و ,در حالی ,اولین تجربه مدیریت

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کاشکی خواننده شعرم باشی.. اشک سرخ